Ballar av stål

Visst är det roligt med skadeglädje, det är faktist nästan den enda sanna glädjen som får en att skratta, i alla fall stämmer det ganska bra överrens med mig på många plan, Dock vet jag inte om jag riktigt tycker att ballar av stål är roligt, jag blir nästan bara lite irriterad över den rödklädda jävulen som smyger omkring med en lavblås å fräser anonyma människor i ansiktet under en fika eller hoppar in på kontor och blåser om kring viktiga arbetspapper. Hade jag råkat ut för det hade jag antingen hällt och kastat min fika på honom, eller klappat till honom.

Men för det är inte programmet dåligt det är underhållning och finns en hel del andra roliga saker att kika på.


Kommentarer
Postat av: Anton

jag vet, den röde är kass, men bitterfittan! hur ball som helst!!

2009-04-14 @ 20:03:29
URL: http://lussepojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0