Fresh Fish

Härromdagen kikade jag in på Fresh Fish hemsida.
Det var intressant för där hittade jag en å annan bild från plåtningarna efter modevisningsdagarna som hölls i majorna för ca 4 veckor sen.
Det var också första gången i svensk historia som Vitryskamodet visades på en svensk modemässa.
och man kan inget annat än vara inponerad på vitryssarna, med deras talanger och grymmt snygga ansikten,
Det var några barnkollektioner som visades upp av 5 åriga barn som hade grym diciplin å nästan läskigt bra höftrörelser i sin gångstil
Yeah yeah
3 dagar med mycket glädje och festande  här är 3 bilder från plåtningarna

Väskan är gjord av gamla rispåsar. och jag tycker den är grym. Designern ville ha entt neutraltplatt så att fokus undervisningen skulle läggas på väskan. Men jag undrar om en slimmad catsuit var ett så bra val..

Designern som sydde denna outfitt hette erik och det visade sig att han och jag på något snettvänster hade släktband, kul kul cykelhjul

Det här får jag säga var mitt favoritplagg, väldigt bekvämt och slappt, men en omvändskräddning där skjortans baksida var framsidan i en illution av en fluga i nacken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0