Morning Morning sunshines

Idag vaknar jag upp med strålande solsken rakt i ansiktet, typiskt att man glömde dra för persiennerna igår, men ganska skönt var det endå får jag säga.
morgonen har börjat men en liten "klick" huvudvärk, som vi för gudsskull får hoppas inte bryter ut till något mer är just bara en liten klick huvudvärk!
Idag skall jag om vädret håller i sig, sola. annars får det bli en sväng om solariet, Måste hålla upp brännan när man väl har fått en
jag skall alldeles strax gå upp å göra mig en smoothie "MMMmmm" till min smoothie skall jag ha mackor

Mackor :  1 smör,  2 ost, 3 Gurka, 4 Aromatkrydda

Smoothie :  1 vanilj Yoghurt,  2 frysta bär,  3 en färsk banan, 

Typ så där änna !

Smoothie ala doobie


Kommentarer
Postat av: R

Keep it up!

2009-04-06 @ 12:38:43
URL: http://rikardandreas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0