Påsk afton

Glad påsk på er allihopa. Inte för att jag direkt firar påsk eller gör det till något speciellt längre, däremot för ett par år sen uppskattade man att få ett ägg med en slant i eller lite godis, men precis som julen är det väll en högtid som växer bort med åren. Men det betyder inte att man helt och hållet skall kasta iväg påsken, jag å far min gick och tog oss en glass.
Jag tog mig mod att prova på den nya "lyx" glassen Magnum temptation. som faktiskt var riktigt god, och lagom stor. ovaligt mycket pengar för en glass bara, hela 22kr, men mycket av pengarna går nog bara till paketets tillverkning.

Magnum temptation

Förövrig hittills idag har jag hunnit städa mitt rum, packa upp väskan från stockholms resan, och Fy vill jag bara säga. min väska måste ha råkat få något väldigt väldigt illa luktande på sig, eller så är det helt enkelt så att den legat förlänge på vinden, för kläderna luktar inte direkt hallon, så nu kommer äntligen mina nya erfarenheter komma till andvändning, nämligen tvättning!

Och min underhållning medans jag tvättar är..
John ME - love is my drug.  och lite snabbt om denna låten så vill jag bara säga att min vän Erica andrén har vunnit tävlingen och fått äran att sjunga just denna låten tillsammans med sångaren John på siesta festivalen i sommar.
Grattis till Erika låten är grym och du gör den bra!


Tiao crus - Com on girl Ft. Luciana. låten fyller än helt klart med party känsla.

Och för att ge er en kontrast till "come on girl" kommer här en super mysig
"ge mig kramar" låt


Eva Dahlgren - Vem tänder stjärnorna

Im good im gone!

Kommentarer
Postat av: Erica Aiden

2009-04-15 @ 16:25:35
URL: http://www.myspace.com/whenthepartiesfade
Postat av: Erica Aiden

Jävligt god glass, köpte den också själv på påskaftonen faktiskt:D



Och TACK för dom värmande orden!:D

Roligt att du gillar hur jag sjunger, och att du och alla andra inte tycker jag total suger, trots att jag inte kom in på estet-musik^^:D



Men teater är lika bra det:D



Men komkomkom till siesta! och efterfesta med mig och John ME!

<3

2009-04-15 @ 16:28:04
URL: http://www.myspace.com/whenthepartiesfade

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0