Stockholm

Hello alla fans!!

Då var dagen vi har sett fram emot med skräckblandad förtjusning äntligen här. Freddie goes to Hollywood. Oj, nej! Jag menar Freddie goes STHLM. That's right bitches! Nu har jag varit  i den kungliga huvudstaden i hela 8 timmar och har redan hunnit skaffa mig ovänner, men mer om det senare.


dagen har varit upp och ner, jag stack med bussen 10:30 till kungsbacka och mötte upp sofie, vi drog en ride runt kungsbacka i hennes bil, sen blev det texmax grillade mackor till frukost, yummie, eftersom jag fyllt hår envisades hon med att ge mig pressent , det var en jätte fin skjorta Tack tack tack sofie.
Men innan jag hoppade på tåget till Sthlm så hann jag träffa Deji för en snabb fika och utbyte av lite varor. Jag behöver väl knappast säga att det var krymt. Sen var det bara för mig att hoppa på tåget, luta mig tillbaka och låta färden börja. Och som om jag inte var kåt nog efter att ha träffat Deji så får jag syn på den hetaste tågkonduktören någonsin. Mina tankar började rusa. Plötsligt så var det enda jag kunde tänka på hur konduktörens slimmade lår skulle kännas mot mitt skrev medan han gränslade mig på en tågstol i första klass kupéen, mina händer i hans hår och våra läppar sådär en 0.0002 cm ifrån varandra. Plötsligt så kändes tanken av att vara inständ på en tågtoalett i två timmar ganska trevlig. Men tyvärr fick jag inget utlopp för mina fantasier denna gång heller. Fan att man är så blyg ibland. Big shame on me !

Så en ganska händelselös tågresa tog slut och jag klev ut på perrongen på Stockholms centralstation. Lite besviken dock, var är alla mina bloggfans som jag hade förväntat mig skulle stå här skrikandes med kameror i händerna? Min blogg har ju faktiskt varit uppe i snart två dagar. SKÄRP ER. Jag är ju känd nu!

Sen kom Daniel och kramade om mig. Dessvärre har han en tendens att krama lite väl hårt ibland, jag tror att jag hörde ett av mina revben knäckas, snyft. Vi satte oss på mälarpaviljongen och jag fick mig en fin liten öl, schlurp schlurp! Det bästa var att det var min egna öl. Jag har en förkärlek till att stjäla och halsa ner andras öl när de inte tittar. En av mina mycket bra egenskaper om jag får säga det själv.
Mälar paveljongen är förövrigt ett riktigt trevligt ställe, det är en resturang hälften ligger på land med en stor uteservering som flyter på mälaren sjukt nice, its like a yellow sutmarine.. lr kanske känslan av att vara en duktail, Jag är bäst på engelska också vill jag poientera

Mälarpaveljongen

PEACE FANS!

Kommentarer
Postat av: L & J

Love you're blog :D:D

2009-04-13 @ 22:45:18
Postat av: martini

jadu alla har vi nog haft heta tankar om minst en tågkonduktör. Det ingår i vardagen liksom... ;)

2009-04-17 @ 00:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0