Välkommen till min nya blogg!

Heej och håå! 
Då kom dne dagen man inte trodde skulle och och det man förlängesedan lovat och intalat sig själv aldrig skulle få hända, Men så skaffade sig Freddie Johansson slutligen sig en alldeles egen blogg. Otippat enligt mig själv eftersom jag alltid rättat mig efter Orden " blogg är till för människor med needing för bekräftelse" å tjaa.. Det kanse är här jag hamnat om inte annat är mitt syfte att bli den nya brunettbello å tjäna en massa pengar och få dansa fina valsen i Let's Dance med Elisabeth Haglund. För skulle jag någon gång dansa i Let's dance så skulle det varit tillsammans med Elisabeth! Kvinnan har stil och klass och med sin mittbena till fluff är hon en art värd att beundra.
Nog om Elisabeth.
Som sagt otippat med en bloggstart så här i början på april, inte för att vikten ligger i månaden april, bara allmänt otippat. Vi får se hur länge jag kommer hålla denna sida i liv, men jag försäkrar er om att ett par veckor skall det finnas något att läsa om, för spännande saker komma skall.

Och med en bild på min sköna avrundar vi mitt första inlägg
Undersköna Elisabeth Höglund
Over and out
"SMACK U ALL OVER"

Kommentarer
Postat av: Anton

helt rätt att skaffa blogg, och JA - det är bara vi som vill ha uppmärksamhet! attentionhoes

2009-04-05 @ 23:07:18
URL: http://lussepojkarna.blogg.se/
Postat av: Andreas

"brunettbello" härmis :(

2009-04-06 @ 01:16:01
URL: http://andyfat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0