Back to basic <3

Min lilla Pms pärla är hemma igen, gud va gld jag var att se henna, få ta på henne krama henne å pussa henne lite lätt, Glada miner på freddie idag när han mötte upp Bella på Nam efter 3-½ vecka isär från varandra,

Balla är brun och fin efter sin Bali resa, jag fick en träkåk i nyckelringsvariant och 2 tung piercningar,

Nu kommer jag aldrig att tappa mina nyklar mer! Tack Baby!


Efter att ha umgåtts på Nam, köpt godis och snackat tog vi en sväng om mormor, och fikade, det blev en tripp med vovven, Senare drog Bella hem och jag fick syn på Camilla, det blev 1 timmes tjöt med henne på stationen, Riktigt trevligt får jag säga! Sen insåg jag att det inte gick några bussar från Kungsbacka till Fjärås på söndagar, så jag tog fetaste promenaden hem, Synd nog började det spöregna, och vägarna var kolsvarta ingen belysning för 5 öre, jag halkade ner i ett våghål som var fyllt med vatten.

Jag var dressad i trasiga sommar skor, och avklippta jeans shorts och T-shirt haha.

Nu luktar jag blöt koskit... MUMMS!

Men hemgången gick bra Deji underhåll mig i över 1-2 timmar vilket var najs!


Nu skall jag hoppa in i en duscha och drömma mig iväg ett tag.


Kommentarer
Postat av: Bella

Älskar dig, du är bäst! :) Nu blev jag jätteglad! Love <3

2009-08-17 @ 09:18:40
URL: http://noyoudidnot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0