Im sexy im cool im gonna rock the school!

Idag försov jag mig men fick skjuts av brorsan vilket var innerst uppskattat, hela dagen ägnades åt en prototyp av Pa arbeten, vår grupp fick Chile ?! vi bestämde oss för att göra en research om hur man billigast semestra i Chile, men på en schyst och bekväm nivå. Vi slutade runt 14:00 och jag har nog aldrig varit tröttare?, kändes som en evighet.
Sen blev det Kaffe hos Sarah, mums jag gillar den kvinnan, hon är snygg snäll rolig och jävligt fräck, inte många människor som är som henne! så Sarah får dagens Ros av mig.
Sen drog jag till Gbg med Sofie som gladeligen körde mig, med hennes nyinskaffade körkort!, Lisa Emma och Hanna.. ? var med, det blev Lunch och mobil letande.

nu skall jag duscha och sova och drömma Feta snusk drömmar



 PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0