Lite små irriterad förvirrad men köper det ändå

Jag gick till Zaras idag för att reklamera en stickad tröja jag köpte igår, Anledningen till reklamation var att det fanns ett stort hål i armhålan som jag inte märkt, när jag ringde butiken la dem undan en tröja i storlek L Prefect tänkte jag, men när jag väl står där får jag inte byta, men efter en diskussion skickar hon min tröja till en skräddare, jag orkade inte dividera och köpte handlingen,


Egentligen är det dåligt! Betalar man för en vara skall man ha varan, å man skall ha dne på direkten, nu får jag väntar 4 dagar.. Hmm


Jaja solen skiner och jag skall sätta sig på en buss / tåg, Gud vad opassande, jag hade gärna legat ute ett tag innan jag drar till stan, men men, skall umgås lite med Alex å kanske dra en öl får se.


Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0