Wiee!

JAG ÄR GLAD!


Jag börjar få flyt på livet. Idag steg jag upp i tid, tog mig till gymmet, körde ngn timma å blev stel som fan, höhö

Sen drog jag och brorsan till mormor fikade och tog hunden på en långpromenad, jag är så rastlös och vill bara röra på mig, jag tror den jobbiga tröskeln till träning snart är passerad och det känns riktigt bra.

Nu skall jag ta en dusch och dra mig mot Frölunda för att äta sushi och senare hyra film med Alex.

Idag börjar förövrigt Kulturkalaset


(denna låten spelar brorsan i bilen konstant, den har satt sig lite tastikt till i min skalle)


Kommentarer
Postat av: matrioschka

så du har lärt dig äta sushi nykter nu trots allt ;D

2009-08-11 @ 19:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0