bortkommen

Har precis kommit hem från stan där jag tillbringar dem 3 sista dagarna,

Jag å Deji drog till en sjö med lite bärs bada å levde!

Sen blev det pizza å små plock på en restaurant på avenyn, Vädret har varit så älskvärd, särskillt på kvällarna när man kan gå i korta korta shorts och ngt linne!

Senare blev det tequila vid lilla bommen!


Nästa dag degade jag kvar i Lägenheten medans Deji jobbade som en gnu i värmen,

Sen mötte jag upp Alex och vi drog till en Kinahav å drack å njöt lite av livet, vi söp till det rätt rejält, träffade Lisa och emma å underhöll oss med Mr Getröv och extensiella frågor där jag flippade totalt å gick in stenseriöst för att läxa upp killen om att gud är bullshit.


Men kvällen var ej slut där, ja å alex drog å köpte 3,5or å lyckades sätta på ngt larm så Securitas kom, sen söp vi rökte å tjöta som små tokar, träffade 2 brudar å hittade en däckad tjockis under en balkong, trodde han hade failat vid ett självmordsförsök.

Sen sov ja hos Alex, vi passade barn hela dagen efter å degade,

Sen bar det av till Deji med bärs å tequila, å jag fick för mig att gå till ngn fest å ha brottning i en buske.

Good one.


Sen slagga jag hos Deji å nu har jag lyckats ta mig hem å grillat hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0