Freji å Erik

Igår drack vi bärs ciden vin drinkar å hade det gott!

Vi var en sväng på Gossip där jag pratade med massa gubbar om både det ena å det andra, ganska trevligt iaf, sen gick vi till nivå, allt verkade så bra, FÖR bra, vi slapp kön, slapp inträde osv trots åldersgränsen på 22,

När jag väl tar steget in efter Erik å Deji, grabbar ett par stadiga nävar tag i axeln på mig, å jag ansågs vara för full, vilket jag verkligen var, jag skrattade lite lätt åtgick till ngt annat sunk ställe som såg ut som en bordell! Jag trivdes, sen försvann jag iväg i natten själv å roade mig med att ringa runt till massa folk och snacka skit,

Det var trevligt jag blev till och med fylle gift med Alex haha.

Jag tackade också ja till att vara med i pride paraden, utklädd i en rödpaljettklänning å peruk haha ?!
GOSH ölen var verkligen effektiva

Nu skall jag snart iväg å hjälpa mamma med handling!


Tack för igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0