Michael är död, and so äm aj

Jag har totalt förvridit mitt dygn å mina rutiner,

Har knappt ätit något, men är inte hungrig för det, har.

Har knappt ansträngt mig, men är satans seg ändå ?


Fan vad jag bara vill flyga iväg, upp och lägga mig på ett moln, kolla ner på jorden och bara suga in allt i ett svep.

Just nu står det stilla för mig. Jag vill flytta utomlands, supa mig full dansa i soluppgången, tappa ut alla matkassar så att det rullar konserver över hela gatan, Inte rätta mig efter ngn annan, ta hänsyn till mig själv å göra det som faller mig in för sekunden, tjuvåka taxi, mata fiskmåsar med bagetter som jag doppast i T-röd. jag vill kunna kasta väckarklockan i väggen, och gå upp när jag själv vill.

Sitta i en pianobar tills kl 07:37 Somna in i en 1,40 säng tillsammans med en godnattcigg å ett glas vitt, drömma om söta glada omtyckta vänner.


Idag känner jag mig som en Zombie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0