Padd-fan

Inatt drog vi till Chez för att fria Frida lite granna, dock han vi inte umgås mer än ca 1½timme innan dem kilade med bussen, tyvärr var vi för dumma att inte ta bussen vi med, men vafan?! Vi hittade en flotte och paddla omkring i kanalen med, vi lyckades ta oss in under en bro, precis när det börja ösregna där stod "lyx-paddan" som vi la oss och sov på, senare kom ägarna och efterfestade med oss.

Nu har jag precis kommit innan för dörren och läst ett mail om att den nya kattungen är efterlyst, He's a gangster!

Nej men någon saknar den stackars kraken, så efter lite sömn skall jag lämna tillbaks honom. Sorligt.


Vem vänder vindarna? Och får mig att gå dit jag aldrig gått?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0