prutt

Efter 40- 1 timmas samtal med denna bryden har jag blivit övertygad!

Nu jävlar skall håret av igen.. Tror jag ^^ haha

Jag hatar mellan längden mellan kort och långt, det blir en jobbig längd som man inte kan göra ett piss med.


Förövrigt vaknade jag halv 5 imorse av att jag inte riktigt visste om det var dag eller natt eller vad jag självhette, jag snubblar lite lätt förvirrad ut i köket och börjar proppa i mig salami, sen ger jag massa skinka till min katt som inte ens åt den, sen tvär deckade jag i köket, för några timmar sen väckte mamma mig med hennes hembakta bullar, mm there's no better way to get up in the morning!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo de ska av ;) o glöm mig inte !

2009-07-24 @ 23:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0