Bella har jag ej sett, Ha det fett!

Nu skall jag in närsom i aulan och lyssna på avslutnings talen, jag har precis gjort upp en plan för hur jag skall kunna tenta av vissa kurser så jag slipper läsa om dem!

Fan att man är så jävla lat, men nu skall det bli andra bullar, det skall ni nog få se!

Nu väntar jag bara på Bella som inte svarar i sin telefon, That bitch.

Det är roligt att se att traditionen "vit klädd" på sommar avslutningarna fortfarande sitter i, jag lär vara skolan svarta får, i många olika benämnelser, Idag är jag helsvart, med min keps en halsduk och mina Vita Ed hardy dojjor well it's got to be perfect!


SOMMARLOV


Kommentarer
Postat av: utlänningar, nykterister och ikkerökare. USCH! haah

Du e lätt mano haha, skriver ingenting typ i 3000 år och sen skit mkt.

Men skit i det nu och kom hit! Du vet vem det är va? ;)

2009-06-11 @ 14:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0