can someone inspire me to be better?

Nu har jag vinglat fram och tillbaks väldigt länge.

Jag vill ju ha ett hälsosamt och nyttigt liv, med regelbundet motion/träning och inga cigaretter men jag är på tok för lat.


Jag skjuter på saker och ting hela tiden, och det innefattar verkligen allt! Skolarbeten, träning, sluta röka osv.

Anledningen till att jag röker nu är för att jag är så grymt korkad å har intalat mig själv att jag kommer att röka på Peace And Love festivalen nu i slutet av juni, och på så vis är det dumt att sluta nu och röka då..

Men jag känner mer och mer hur lite det tillför mig, snarare bryter ner mig.


Jag skall iaf ta tag med träningen så fort jag slutat skolan, Tänkte börja gå och besöka Friskis & svettis men även ta mig till simhallen, Simning är något jag faktiskt tycker är kul och det bästa med simning är att ligger man i kan man få naturligt snyggkropp,

Sanningen med träning är den att man får den oslagbart snyggaste kroppen så länge man tränar med sin egen vikt och använder hela kroppen, att lyfta skrot är säkert skit bra för dem som gillar det men jag tror att det lätt kan bli en tendens att bara träna vissa muskelpartier och på så sätt få en proportionerlig kropp.


Jag undrar om man inte skall ta sig en sväng förbi simhallen och köra ett par längder?..

Jag behöver det ! Dessutom var det riktigt längesedan jag åkte Vatten rutschkanan



Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej. Om du känner för det är du varmt välkommen till min bloppis där jag säljer iväg alla mina senaste impulsköp. Bland annat Rolling stones thirt, sidenjackor, cheapmonday jeans, t-shirts med tryck, baggyjeans, kill-kläder, sidenkjolar, rosa high heels, smycken, adidas hoods, och mycket mer. Kanske finns det något som är rätt för just dig?

2009-06-10 @ 16:47:22
URL: http://snakeshout.blogg.se/sale

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0