Fatoo Madde <3



Jag vill både gratta dig och be dig fara åt helvete, För du kommer vara borta mer än 1 år från vår klass, och dessutom inte delta på varken balen, studenten... eller på våra matte "PREOU".

Jaja, jag antar att jag får nöja mig med att se dig genom tv rutan ist.


Så därför grattar jag dig. För att du skall få visa upp ditt snygga yttre för hela svenska folket.

Grattis till Madelen Martin, min lilla blatte som fått en av huvudrollerna i Andra avenyns uppföljare, River side! Som kommer sändas via webben


Här fångar Jonas Bane Madelen först av alla, Bredvid Madde står även Anna min andra mycket trevliga klasskompis. Madelen är Bruden med brillor och röd tröja.


http://svtplay.se/v/1560405/castingsandningen


Där hon skall spela en kaxig brud kallad Kleo. Jag ser fram emot att se dig i klack Bryden.

U go girl. Och bara för du alltid tjatar om hur mycket blatte du är skall du få en fin Jugge låt !

En fin party låt!


Coca - viski


Kommentarer
Postat av: sofia

" och kommer dessutom inte delta på varken balen, studenten..."



Men ni har ju redan haft bal och student eller?



puss på dig snygging!





2009-06-09 @ 00:31:45
Postat av: freddie

JAg och madde går bara i 2:an.

Jag blev utvald av balkommitén att vara toastmaster:D därför fick jag medverka på 3:ornas bal

2009-06-09 @ 00:34:11
URL: http://freddiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0