Glad midsommar !


Jag har precis tagit mig ut ur skogen där jag pinsamt nog gick vilse med min syster !

Vi letade efter vår katt Chippen som varit borta 2 dagar nu, det som skrämmer mig är inte att han är borta utan att jag vid flertal gånger sett rävar och minkar här i området..

I hope he still alive !

Skogen var rätt roligt förövrigt, vi hittade en gammal militärstuga och massa gamla bilar, efter vi gått i typ 2 timmar skymta vi en glänta som vi verkligen trodde var nära vårt hem så vi rusar dit å rusar halvt ner i en as fet sjö! Jag har aldrig varit så paff i hela mitt liv, Det roligaste var att min syrra gick å snacka helt kaxigt när vi började vår tur " det är rätt roligt för jag kan inte gå vilse även om jag försöker"

Well congrattz syrran du har lyckats!

Chippen
CHIPPEN!


Kommentarer
Postat av: Alexander

Fan vad härlig kommentar, skit mkt blatte svenska :"min syrra gick å snacka helt kaxigt."

2009-06-20 @ 08:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0