say hallo 2 the milf

Jag som aldrig ens upplevde 80-talet får nästan lite nostalgi känslor när jag lyssnar på den här musiken.

Jag önskar att jag hade fått uppleva 80-talet också me all musik genombrott och hela alltet, det känns som att där börjar mänsklighetens Modernare liv att ta fart, slippa jaga vildsvin i skogen å göra äld med hjälp av flinta sten.

Jag har säkert lyssnat på denna låten 50 gånger idag,

Bandet heter Noice och var på 80-talet Gyllenetiders största revaler.

Och det roligaste med själva grejen är att min morsa var tillsammans med Hasse som sjunger ett par år.


Noice - Du lever bara en gång


Min mamma är en vacker fan!


U know i got it from my mama <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Her youngest son certainly were to become genetically blessed. I can't emphasize that enough. ;-)



Here is another REALLY GREAT song form the 80s!

http://open.spotify.com/track/4PUHyY4JkBSO0WpPUECEPy

2009-06-20 @ 02:01:01
Postat av: Anonym

MILF

2009-06-20 @ 13:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0