Smakea häst

Nu har jag anlänt skolan, efter att ha stigit upp kl 8:00 och åkt till Onsala för att spela in en kort film, det var awesome! Linnéa och Isabelle rocks!


Nu sitter jag och Bella i bibblan och stör oss rätt mkt på den feta engelska bruden bakom oss som har ett så grovt jobbig brittiskt uttal! We'r gonna kill that bitch!

Sen är det rätt roligt att kika runt på alla dess bloggar, som finns, den roligaste bloggen måste vara Dennism, som bitchar med alla stora bloggar för att bli länkad och på så sätt få mer läsare.

Well det är en smart businessidea om inte annat.

Förövrigt kände jag mig lite halv rude som ropade fram Dennis utanför Queer på parkan i helgen, sen vart jag så upptagen med min kusin som jag inte sett på 8 år att jag glömde av att hälsa på Dennis!.


Well well, nu skall jag å Bella ut i solen å leka.


Lika barn smeka häst <3


Kommentarer
Postat av: JNK

Fast brittiska är ju det vackraste som finns?

2009-06-04 @ 14:09:08
URL: http://jnk.blogg.se/
Postat av: tobys.se

DennisM är inte funtad i huvudet. Höhö

2009-06-04 @ 14:31:21
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0