The prinses

"Är en Bisexuell kvinna på 46 år från Dalarna. Älskar verkligen sex, då speciellt riktigt kinky sådan. Favoriten är att bli GangBangad av ett helt gäng killar, som verkligen vet hur en kåt slampa skall användas och förnedras
Sex ska man ha flera ggr om dagen !!! Vi äter ju flera ggr om dagen,samma sak *L*
"

CITERAT AV KVINNAN VID NIC-NAME THE PRINSES


Kika omkring lite på Internet så dyker denna kvinna upp,

Jag tycker någonstans att det är härligt att hon är sig själv och uttrycker sin åsikt, "frågar man får man inget svar" så sant som det är sagt, Dock kan det vara aningen.. Opassande? well hon gör sin grej och gör det klart och tydligt för alla vad hon är ute efter, så därför skall hon få hamna här!

ÄR någon sugen på The prinses ? Lämna en kommentar isf.


Jag kunde inte låta bli. Inte till detta inlägget iaf haha


Jag skall också vara ärlig med vad jag vill, Just nu vill jag ha en massage med avslappnad musik som Eros ramazotti - Cose della vita och tända ljus.

Myss Mys


Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

hahaha hon är så sjukt retard dendär saken xD

2009-06-10 @ 05:57:23
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: JNK

Qx?

Btw, du verkar älska att jag lärde hur man får in youtube remsan ;)

2009-06-10 @ 20:17:19
URL: http://jnk.blogg.se/
Postat av: linnéa

"åh fifaaaaan va skönt!"

2009-06-10 @ 22:54:51
Postat av: Anonym

The Prinses har jag snackat med en del inne på www.qx.se. Jag tycker att alla kvinnor borde vara exakt så som hon är!

2011-02-21 @ 21:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0