The sims

Igår tog jag mig från Stockholm, Kände att det gav mig inte särskilt mycket osv.

Dock hade jag rätt trevligt i fredags.

Anledningen till att jag åkte dit var för att överraska min vän Frida som tog studenten, DET VAR GRYMT! Synd att det börja regna precis när dem sprang ut.

Sen tog jag mig från Sigtuna in till stan för att möta Deji, vi drack lite vin på hotellet för att senare dra vidare ut. Vi mötte Daniel, Mikael Krille och massa välbekanta ansikten.

AJ från serien Gay army som sändes för ett par år sen var på Paradise där vi befann oss, han var helt Galen!

"u look Faabolous, Waaaaahhhhhh" " Waahhhh"

Ungefär det var vad han sa hela kvällen, sen stängde klubben och nu börjar allt som jag helst skulle velat vara utanför!. Det blev många obekväma situationer osv, jag är glad att Deji var med iaf ! Thx saviour


Orkade dock inte skriva något på Bloggen igår eftersom jag inte var riktigt på topphumör.

Hur som helst idag är jag på bättre!


Dagens impulsivitet grundar sig i att jag åker med min bror och syster till kungsbacka för att Angelina skulle köpa något, och jag får syn på The sims 3!.

Vet inte riktigt varför jag köpte det, hur som helst jag har sommarlov och har tid med ett datorspel om jag nu skulle vilja spela, så just nu håller jag på att installera det. Det är grymt segt också!.. Hmm


Kommentarer
Postat av: natta

haha, jag har också sims 3, man fattar typ ingenting xD

2009-06-21 @ 00:11:00
URL: http://nnathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0