Törn öp maj tv;O

Idag kommer desperate, woo, något jag gått å längtat efter. har precis varit uppe å köpt pizza från Fjärås pizzan, fyfan dem gubbarna har noll känsla ! pizzan som det faktiskt skall föreställa smakar Åla-rens. jävla skrisko till bagare!

Annars börjar jag bli riktigt pepp inför Peace and love, och sommaren allmänt!men jag har satt igång ett alkohol sug, idag tog jag en witerussian på rumpan med linnea och Isabell. Mucho najs.Vi firade att linnea kom in på Katrinelund!! u go girl!


sen vill jag också gratta Madelen maritn min kära klasskompis som fick en av huvudrollerna i Andra avenyns uppföljare riverside. Nu skall jag gå ut och lyssna på BJÖRN ROSENSTRÖM ( som förövrig är Göteborgs stolthet ) och ta en öl å cigg och nuta!

Pojkarna som busar - Björn Rosenström
 

En gång är ingen gång - Björn Rosenström   ( lite så jobbar jag med skolan å alla dess rester )
 

Köss på er gänget.


Kommentarer
Postat av: Bella

HAHAHAHA ÅÅÅÅLARENS OCH SKRIDSKO!!!

DU ÄR EN JÄVLA SKRILLE! Looooove bless

2009-06-03 @ 01:32:38
URL: http://noyoudidnot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0