Hell yeah we did!

Som sagt, Efter våran grymt givande text uppgift, Sucktade både jag och Bella efter en stor saftig sallad!

Vi tänkte att det var dags att Prova Dennis diet, Men väl borta på garlic blev vi besvikna över att dem endast haft lunch öppet och stängt kl4 idag, vi var 25 minuter försenade,

Men 25 minuter skulle bannemej inte få skilja mig och min Sockerpärla från en saftig avokadosallad, No NO! Så vi hoppa på Öresunds tåget som tog ca 14 minuter tillstan där vi satte tänderna i en saftig och otroligt god sallad!.

Det roliga är att jag har ingen aning om vad stället heter?.. Men jag brukar ofta äta där när jag är i Göteborg.

Hur som helst det är en salladsbar där du får kombinera din egensallad, dem har brett utbud av olika delikatesser, ligger mittemot Saluhallen, i samma byggnad som Frank´s Coffy.

Tack för ännu en fin dag med dig Sockerpärla
We wount let the sun go down on us! Hell no!!


Nu skall jag fixa ngt jag kan knapra på till Desperate Housewives!

Im in love with hemmafruar <3,


C ya later


Kommentarer
Postat av: Christoffer Melvin

Ser ut som riktig nice sallad :D

2009-06-09 @ 21:32:05
URL: http://couldremix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0