Biktning

Som jag sa tidigare, begav jag mig till min mammas salong, men något reportage blev ej av, kan ha att göra med att Bella var med, Inget brukar bli som man tänkt när hon är närvarande, men det är ett äventyr i sig, synd att det oftast slutar dåligt ( ig ) Höhö.


Men men, när jag kommer ut ur gallerian sitter 3 st ungdomar och röker på salongsbaksidans trappa, lite fräckt gled jag förbi dem å tänkte vafan? Det där är ju min plats, den platsen jag å Bella ca 5 minuter senare skall sitta och dricka kaffe på.


Mamma bad mig att säga till dem små skabben att flytta sig, efter 1½ minuts laddning går jag ut, men vad fan händer med mig? Från att egentligen bara lugnt gå fram och be dem flytta på sig, fick jag någon form av ondskekick, jag flög fram å sa


- Stick!, och plocka upp all skit efter er också.


Killen gav mig en mördarblick och plockade upp endast en liten fimp, utav ca 4 st.

Dem försvann, men jag ropade tillbaka den ena bruden,

Samlade ihop lite annat skräp som låg på trappan och marken, gick fram och la det ( på henne? På ngt snett vänster) och sa

- here u go, hejdå tjockis

Efteråt mådde jag så dåligt av ångest, men när jag berätta att jag hade varit aningen otrevlig för min mor sa hon bara


- Gött Freddie, jag hade gjort likadant jävla ungdomar, stackare du har ärvt för mycket gener av mig


Nu har jag bekännt den hemska delen av mig idag!


Shame on me.


Kommentarer
Postat av: yes

Duktigt där! det är så dom ska tas. ;)

2009-05-15 @ 00:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0