Dead and gone !

Kul att man för en gångskull fick lite tid över på morgonen, jag börjar nämligen inte förens 14:30, så varför inte lämna en rad efter sig i sin lilla dagboks blogg.

Idag när jag som alla andra tråkiga mornar öppnar min garderob för att se något lämpligt plagg för dagen hittade jag min brors gamla Emilio kostym i linne, och jag visste precis hur min dag skulle dressas.

Enkelt och stilrent, Dock skippar jag kostym byxorna å kör endast på Linnekavajen med upprullade armar, vit T-shirt och svarta tighta jeans, och ngn assocearer.

En bild kommer upp senare.


Nu skall jag snart iväg för att ha lite textkommunikation och sedan vänta på att klockan skall slå 20:00 för då startar festen.

Male/Female looks final, en modelltävling som hålls av avenuemodellerna. Där 100tals människor i blandade åldrar.. (mest unga) F-tävlar om att uppfylla sina drömmar att bli modeller.

Tävlingen sker i olika utrakningar och sedan en modevisning med vanligtvis 3 olika plagg. 2 vardagsplagg och ett underklädes plagg.

Det skall bli kul att se vem som tar hem titeln i år,

Nu har jag bara titeln i ett par timmar till, för er som inte visste var det just denna tävling jag vann året 08, förra våren.


Mer detaljer kommer senare då jag också skall utvärdera den otroligt grymma teatern jag var på igår med klassen.

Smyg info = HBT, spännande aight?


Min älskling just nu



T.I. Ft. Justin Timberlake - Dead and Gone

Puss

Kommentarer
Postat av: Victoria

nämen titta vem man hittar här! :D freddieee ponken! tänkte bara lämna ett litet gulingspår efter mig. mwaha.

2009-05-07 @ 22:29:29
URL: http://victory.webblogg.se/
Postat av: emeliewehl

Älskar låten!

2009-05-10 @ 23:53:36
URL: http://wehlan.blogg.se/
Postat av: emeliewehl

Ehm, Det där är ju inte dead and gone låten? Wtf?

2009-05-16 @ 18:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0