Finaly home and back at blogg

Känns både skönt och tråkigt att vara hemma igen, det beror nog mest på att jag aldrig nöjer mig med min tillvaro, utan hela tiden vill göra det jag inte gör för tillfället.

Men jag kan inte förneka att jag för tillfället älskar dagens tisdag!

Jag har nämligen haft studiedag, bakat äpplepaj skalat potatis endast rökt en cigg idag, och som gräddet på moset kommer självklart hemmafruarna med en å annan klockren kommentar väl värd att glädjas åt.

Jag älskar Desperate Housewives!


Ett roligt citat från idag

Susane och Flatrektorn hade en missuppfattad "dejt"

Rektorn " Hey your afraid of your lesbian-inside who is comming out"

Susane "No.. Im afraid of the lesbian who trys to come inside"

Nu är det bara en vecka tills nästa avsnitt, det är sjukt spännande att Mike Kathryn och psycot skall ut å campa! Men som sagt 1 vecka!

imorgon bär det av kl 08:40 mot Varberg för att gå på en teater, vad för slags teater det är har jag ingen aning om " för resten skiter jag i" (gårdagens kommentar)

Jag vet iaf att jag skall hålla Bellas hand hela resan ner, sen lär vi säkert skita i teatern & hitta något mer givande

Btw är en Cover generellt oftast bättre än ett original? precis som en film, Är 2:an ofta bättre än 1:an
"Check this out" (fail dancing girl)

Suburbia Orginal
 



Suburbia Cover


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0