I don't care about the young folks

Alarmet ringde vid 6:00. Hallå eller ?! Hur i helvete har jag lyckats sätta den på 06? Lite halvglad för att jag faktist har lite tid att somna om på ställer jag om klockan tror jag, Men självklart touchar jag aldrig "bekräfta" knappen och vaknar senare av min mors älskvärda röst som ropar från hallen

- "Hejdå looser sov du bort dina betyg, men tro fan inte att du får bo här tills du är 30"

På 0.0003 sekunder flyger jag upp, halv bonge och i bara kallingar sliter jag åt mig en tröja, shorts, tandborste och ett par skor å rusar ut mot mammas bil,

Det är rekord! jag var vid skolan 14 minuter efter att jag öppnat ögonen! Jag fick ett par fina leenden innan jag insåg att min tröja satt ut och in, och att håret, såg ut som hårig mutta, Alltså krulligt och äckligt!


Jag satt mestadels utomhus idag, tjöta med folk och gör det man gör bäst utomhus, Röker.

Jag vet! Det är dumt luktar skit och är grymt oekonomiskt, men ni vet, man måste ju vara cool! För är man inte cool kan man lika gärna komma å dränka sig i min blivande pool! FOOL!

"rökning dödar långsamt, men vem fan har bråttom?!"


Jag kan ju summera dagen att jag måttligt mycket har grävt min egna grav, nopprade både kokas och halva Ericas ögonbryn, och smörjde in mig i body lotion mitti entrén av skolan, mumms !But i don't care abort the young folks!


However, vi drog till söderstadens nybyggda lekpark och snurrade koka spyfärdig, och det är ungefär här i mellan någonstans Emma kläcker en klockren kommentar, " Hey! Jag fikar gärna, för jag har mycket pengar!!"

En fet kyss på Emma!

EMMA ( mkt mkt mkt gammab bild på henne)



Sen drog jag å kärleken till Garlic och tog oss varsin Grymmt god sallad!. Stället är suveränt!

Ligger förövrigt på Östergatan 14, mellan Pizzakungen och Solhuset.

mitt favorit i lunch väg i kungsbacka.



Nu skall jag duscha med ljus, för imorgon börjar jag inte förens 14:20,

C ya!



SMACK


Kommentarer
Postat av: Rickard

sitter och garvar så jag får ont i magen. Din mamma verkar hur skön som helst!

Sen storgillar jag ditt citat med "rökning dödar långsamt", Men vem fan har brottom"

2009-05-14 @ 08:21:42
URL: http://rickeofmq.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0