Ibland är Frida det finaste man har

Jag sitter i mitt rum och gör inte så mycket alls för tillfället.

Och så slumpvis kommer en skit mysig låt på.

Och den får mig endast att tänka på enbart en person, och det är en av dem mest älskvärda personerna på den svenska landytan.


Jag tror Frida Claeson är en av dem vackraste personerna jag någonsin stött på, Och jag är otroligt glad och tacksam för att du kom fram och fråga mig om balsam för 4 år sen i österrike. Annars hade jag nog aldrig ens vetat om din existens.




Ditt spontana du är så otroligt otippat och underbart, du fyller än med sån otrolig energi, ledsen som glad gör du mig på topp,

Jag vet ingen som har den breda personligheten som du, Omtänksam, godhjärtad, trevlig, moralisk, klok, galen. Fan rent ut sagt du är

"A bit of everything rolled into one lovely babe"

Och här är sanningen,

Jag älskar denna kvinnan på riktigt helt och fullt ut.


Jag vet att det låter klyshé men Frida går inte fullt ut att beskriva hon måste upplevas!

Tack för dagarna du förgyller för mig

Här kommer låten som fick mig att tänka på dig <3



Håkan Hellström - Bara dårar rusar in


Jag vaknade en morgon
från en dröm jag hade
jag drömde att jag kunde sjunga
men det kan jag inte


Jag gick ut en kväll
för att känna lukten av våren
för jag trodde att jag kunde känna igen
men det kan jag inte


Universum är ett monster
men det har sparat dig och mig
jag gör vad som helst
för att få ditt liv
att verka bättre


Ibland är en dröm
det finaste man har


Adjö

Kommentarer
Postat av: Frida

ÅÅH Freddie! JAG SAKNAR DIG! <3 Du är så himla fin! jag fick verkligen tårar i ögonen! jag älskar dig med!!! PUUUSSS

2009-05-19 @ 10:58:21
URL: http://fridano5.blogg.se/
Postat av: Frida

ÅÅh Freddie!! Jag saknar dig!!! Fan va fint du har gjort! ja fick seriöst tårar i ögonen! Jag äskar dig också och hela jag ler med hela kroppen nu :D PUUUUSSS!!

2009-05-19 @ 15:31:07
URL: http://fridano5.blogg.se/
Postat av: Frida

hahhah nu skrev jag en till kommentar hahah trodde de vart något cp med datan, med du ska ju accepera =) men nu får du 3 st :D wiiiee

2009-05-19 @ 15:32:33
URL: http://fridano5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0