Manikyr

God dag!

Idag har jag varit iväg på banken en sväng och kollat upp lite utdrag saldo, nu återstår endast sparkonto överföringen från mammas konto till mitt.


Vi tog en sväng om Clas Ohlsson och köpte 50cm måttband för att kuna starta planerandet av Altan pool mm.

Det skall bli najs,


Nu har jag precis fått en manikyrbehandling av min mamma, kändes lite skummt men var rätt roligt faktiskt.

Hoppas jag att jag någon gång kommer få fina naglar, med tanke på att jag bitit hela mitt liv!

Det är grymt svårt att sluta, det är som något undermedvetet som för fingrarna mot munnen så fort man koncentrerar sig, mestadels under spännande filmer. Men nu är nagelbitandet dead and gone!

Och jag tackar Egyptens höga bakterieflora för det. När jag var där var jag livrädd för att få maginfluensa och allt vad man nu brukar åka på, så där var det enda jag tänkte på bakterier och påså sätt överbemästrade jag mitt bitande.

Tack och lov för det.


"Manikyr mamma"
Älskade mammi

Nu skiner solen och jag skall alldeles strax ut en sväng, senare blir det förmodligen en tripp hem till Maria för att finslipa på Bal tal osv.

Balen hålls 25:e på Valand, alltså nu på måndag.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Mikael

Du vet att bita på naglarna motsvarar att slicka på en offentlig toalettring, det kan du ju tänka på nästa gång... Haha! ;)

2009-05-22 @ 09:15:44
Postat av: Anonym

Din mamma är världens bästa frisör, nästan så man längtar till att klippa sig. (hon pratar altid gott om dig)

2009-05-22 @ 12:46:24
Postat av: Linda - Livet är rosa!

Men man hörde ju inte vad ni sa på balen :(.

2009-05-30 @ 23:40:17
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0