Queeeeeer we did

Gårdagen var fin, jag och Bella började kröket redan i skolan där vi knäppte en å annan bärs.

Sen bar det av till Villavillduknulla. Johanssons place, där Bella fick sitt nya nick näme av pappa.


- Bad blir Bella om hon får snopp ?

SLANG BÄLLA höhö


Bussarna var måttligt dåliga så jag å Bella blev uppraggade av ett gäng 40+damer som var på G till Tio peppe för att få sig något. Som erbjöd oss skjuts, vi satt i en hund bur å drack vin.

Sen blev det Park lane QueerNight, vilket bjöd på både det ena och det andra.

Jag lämnar det där. Och säger inte så mycket mer om kvällen.

Det var en lyckad kväll får jag säga.


Bobby, Berntsson, Moi och sist och minst BELLA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0