Back to basic

Igår kväll landade jag på landvetter flygplats och blev uppmött av en mor och far som glatt kramade om mig.
Mycket trevligt, det var tråkigt att lämna huvudstaden, Jag har haft toppen dagar uppe i sickla beach.
Andréas har fött mig med underbar mat, Visat mig massor av sevärdigheter och varit ett fantastiskt sällskap!

Tänker inte skriva så jätte mkt just nu, är väldigt trött. men en snabb sammanfattning.
- Jag kom över ett par Jimmy Choo

mockaboots, riktigt fräscha,
- Träffade en del glada vänner till Andréas
- Drack på tok för mkt vin, och blev dräggig. Please forgive me!
- osv osv =)

Lite bilder som dök upp på Facebook Dagen efter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0