Nattinatt



Här bilden på mig och Josefine som togs igår när vi åt glass!.
Var tvungen att trolla bort ett och annat på den, då den aldrig blev photoshopad som Pernilla sa.
Jossan ser galet mysig ut på bilden, jag ser mest svettig ut.
Speaking of glassätning, Imorgon får jag klippet av Sofia som spelades in under glassätningen, jag lägger upp den imorgon.

Annars hade jag en fin update med Linnéa på telefonen nu precis, riktigt kul att höra att livet går bra för henne!
Det glädjer mig.

Kikade in på Andréas blogg och hittade denna, sjukt fin bild på en vacker kille! (en gammal bild)



Vad hände med Björn Rosenström ?!

Pojkarna som busar
 
Blå sockerplast
 
En gång är ingen gång
 
Gunilla
 



Jag antar att man måste vara komma från Götet för att uppskatta denna typen av musik?
Jag är uppväxt med Rosenström och älskart!!!



SÄNGEN!! GODNATT

Peace <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0