Filosofin om min bästa vän

Något kom över mig, en svepande känsla av skörhet,
Jag har som många andra kvällar en stund då jag saknar dig fruktansvärt mycket, det är inte som det var, det kommer aldrig bli som det var, men jag vet att det kommer alltid finnas där, och jag är så lycklig för att få ha dem minnena.

men det är så svårt, när en människa som betyder så enormt mycket och tar upp en så pass stor del av ens liv breder ut sina vingar för att börja leva.
Det är svårt att avvänja sig vid något som tidigare var ens liv.
Jag saknar dig så otroligt mycket, jag saknar att bara ha din exist i min närhet, ditt stöd, lugn, tålamod och förstånd som kunde lyfta berg, Du och jag, vi var som en, jag visste allt om dig, du visste allt om mig.

Det jag alltid faller tillbaks på när jag blir sentimental är att livet går vidare, människor kommer och går, det är en del av livet, men mina minnen är något som består och dem kommer aldrig någon att kunna ändra på!

Det finns ingen som du Linnea, jag saknar dig, och det värmer och gör ont på samma gång, Du är min bästa vän. Och jag älskar dig för att du är du!

Du är den underbara, lekfulla men samtidigt den intelligenta, skärpta och allvarliga som lever efter något jag själv alltid predikat om, men aldrig riktigt klarat av.
För mig är du en förebild.

Du älskar livet, förmodligen för att du älskar dig själv. och därför älskar jag dig

 


 

Livet    "i'm the world's greatest"



Det vackraste, viktigaste och mest värdefulla man någonsin kommer att finna i livet, är något man alltid bär med sig, såväl medgångar som motgångar.
Man lever bara en gång och det är viktigt att göra det bästa utav livet, att ta väl hand om sig själv och att vara ärlig mot sig själv fullt ut. Följa sitt hjärta!, men aldrig låta sig bli blind, låt förståndet och magkänslan tala med.
När du lärt dig att älska dig själv, först då kan du älska andra

du har bara en chans, och din chans är nu.

Det vackraste du har är du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0