Go away rainy day!

Regnet öser ner i Kungsbacka!
Gulligt som det är skjutsade Petra hem mig, trots den onödigt stora omvägen.
Svenska nationella skrivuppgiften, gick helt okej, eller det är något som får bedömas när jag får tillbaks provet.
Jag hade så otroligt mycket att skriva att jag flög iväg på tok för mycket.
Upptäckte någon gång runt 10 tiden att jag inte alls höll mig innanför uppgiftens ramar, Då fick det bli Delete och börja om. Jag försökte korta ner det hela och omformulera det, Vi får helt enkelt vänta och se.

Jag skulle analysera en bild från Brokeback Mountain filmen
Och en gammal målning från 1800-talet
Temat var Skildring av “kärlekens språk”

Nu precis fick jag ett samtal från Bella, Vi har tydligen Historia prov imorgon.. Jaja då vet jag hur min kväll ser ut!
Nu blir det Käk, Städ och plugg! Skall slänga iväg ett mail till Espressohouse senare.

Btw jag tänkte köpa mig en ny klocka, något förslag på snygg till hyfsat pris? Helst Länk.

Smackidoodel


Kommentarer
Postat av: simon

köp en likadan klocka som mig!!!



http://www.uret.se/dolce-gabbana-medicine-man-tv-test-card-dial-p-2754.html

2009-11-18 @ 21:04:47
Postat av: freddie

Den är ball, men vill inte ha den, En vän till mig har en sådan :)

2009-11-18 @ 21:35:03
URL: http://freddiejohansson.blogg.se/
Postat av: simon

jaha, så kan det va:)

2009-11-18 @ 22:27:26
URL: http://egosimon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0