Onsdag?

Idag drog jag och brudarna förbi Sportmanship på deras utförsäljning av märkeskläder. Jag hittade en tunn bommulls stickad beige tröja med bruna sömmar. Jätte mysig!
Hanna och Petra slogs om en jätte fin vit Sebago tröja, Hanna vann och Petra fick välja en grå ist.
Idag har jag även haft möte med Markus på Kök & Bar BEE, vilket gick bra, grymt trevligt kille. Jag skall provjobba nu på lördag, och tisdag nästa vecka vilket jag ser framemot något oerhört!
Det skall bli spännande och riktigt kul, trots att mina erfarenheter bakom en bar är 0.

Nu skall jag plugga, ta en dusch och kolla på Paradise Hotel.

Vi hörs!

Don't... don't close your heart to how you feel
Dream, and don't be afraid the dream's not real
Close your eyes, pretend it's just the two of us


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0