Onsdag

Jag skulle kunna skjuta vissa människor utan att känna minsta lilla empati. Vissa folk får verkligen dåliga sidor hos mig att komma fram. Som tur är var det onsdag och jag behövde inte stå ut så länge,
Ägnade den största tiden i skolan med 2 klippor till brudar! Sofia och Josefine.

"Pill och Pull" Jossan och fia

Btw fick jag ett sms av Andréas igår, “Du glömde din skinnjacka här med ditt pass i”. utan mitt pass kan jag inte gå ut och dansa, och utan min skinnjacka kan jag inte vara cool. Men med allt negativt medförs alltid något positivt, och i detta fallet är det för min del riktigt positivt!
Jag är “illa” tvungen att åka tillbaks till Sthlm och hämta det. Wiee!


Andréas som förtillfället har nöjdet att skratta, gråta och spy över att folk lyckas se ut på sina pass. (MITT!) haha



Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken snygging ;) Dansa dansa i Sthlm!

2009-11-04 @ 20:47:34
Postat av: julia

snygg blogg! kika gärna in på min och säg vad du tycker :-)



http://juliapaulina.bubbleroom.se/

2009-11-05 @ 18:58:53
URL: http://juliapaulina.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0