Shopping i stan.

Idag var det Göteborg som stod på schemat.
Dock började dagen inte så bra, trots det strålande vädret.
Kom till busshållplatsen, och då visar det sig att bussen inte alls går som jag hade tänkt mig, inser att jag glömt ta Deo efter duschen, och halvvägs mot mitt hus / deo, inser jag att jag kommer inte hinna hem tills nästa buss går, jag går då tillbaks till busshållplatsen och får syn på en buss, när jag har ca 2 steg att ta för att kliva på bussen stänger kärringjäveln bussen, skakar på huvudet och rullar vidare.
Jag satte mig i busskuren och där fick jag sitta 30 minuter innan ytterligare en buss dök upp, denna gången tog den mig till stan där jag mötte upp Emma och Sarah, och självklart hade Sarah med sig Deodorant till mig! Hon är en pärla.

Vi gled omkring på stan och shoppade, Jag fick köpt min efterlängtade halsduk från Zaras samt en farfarströja och en skjorta!
Det blev som alltid då man är i stan, en sushi till lunch, denna gång på Super sushi i Linné


svettandes i väntan på bussen

Tur man har ngt att pilla med under tiden..


Emma provar en svart klänning och en ljus päls väst, som förövrigt var as fräsh i verkligheten.
det blev hennes inköp för dagen.


Hur skön är inte denna bilden då?! Älskar att Emma ploppar upp bakom mig med minen
"hallå HJÄLP jag drunknar"


Här är mitt köp för dagen. En baby blå skjorta med vita ärmar och krage, farfarströja samt min mycket efterlängtade svarta halsduk!

Nu sitter jag och inväntar hemmafruarna!! Skall ta och ringa koka en signal nu!
PUSS!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Me likey!!!!! kom upp på förmiddagskaffe imon!

2009-10-27 @ 22:40:17
URL: http://jbt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0