Ullared

Idag Tog familjen Johansson en tripp nedåt i landet för att handla lite skit !
Det blev 3 kundvagnar fulla med allt mellan himmel och jord.
Det som sakerna hade gemensamt var att dem alla var köpta på Gkå’s i Ullared!
Vilket trevligt ställe det där Ullared är.
Dock har det en förmåga att ruinera mig, man har en inställning av att allt är så galet billigt, så man bara plockar på sig, det man inte har med i huvudet är att alla små kostnader oftast blir en stor summa i slutändan.
Jaja idag var jag väldigt sparsam om man jämför med mina tidigare besök på Ullared.
Idag fick Mor stå för dem stora inköpen.

Här är några bilder på mina inköp


En röd Oversize skjorta + en grå stickad kofta


Galen Snygga kängor !


6 st skarfar / halsdukar att matcha skjortan, t-shirten osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0