Bravadhelg

Helgen bjöd mig på festligheter mkt, för mkt alkohol minnesluckor, en hemsk bakfylla men också en hel del goa garv.

I fredags var det avskedsfest på rumpanbar i kungsbacka, mycket trevligt dock blev jag dräggig..Igår var jag med på 25års fest med riverside gänget, mycket trevligt att träffa Madde igen!Sen blev det gayklubb med Deji, någonstans mellan Gayklubben och 25 års festen lyckas jag haffa 2 små 93 brudar och drar med dem för att supa ner dem hos Deji, frågan är, Varför?Helgen är full av en hel del “Varför” jag måste sluta dricka så förbaskat mkt, så jag fört och främst kommer ihåg kvällarna, och på någorlunda vis kontrollera mitt uppförande.

Helgen gav mig också en ny favoritlåt!


Kommentarer
Postat av: Anton

hahah hoppas huvudet verker! borde det göra! du avr underbar i fredags!

2009-09-06 @ 22:58:48
URL: http://lussepojkarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0