"han var för stor för sitt eget bästa"

I had a great time!
Tack Jossan för både kaffe och gott sällskap, Man unnar sig för lite social tid efter skolan, och man pratar för liteom livets godbitar, för övrig har jag och Joassan feta planer på att dra en jorden runt road trip med hennes Feta Hästtransport/hus bil, då vi tänker bygga om hästtransportsutrymmet på 4 boxar till en redigt najs dansgolv. ni anar inte hur storslaget det kommer bli, vi satsar på kulturkrock, och skall fiska upp en ball blandning med 1 person från varje världsdel.

We'r so 3008, and you'r so 2000 and late!


För övrigt älskar jag Matilda Martinis sexblogg, good shit gone bad! bad shit gone hot!



Over and out

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du är bara helt enkelt underbar!

Föresten, jag ser fram emot våran resa med the tourbus!!! MMM-mmm-MMMMM!!!!!!!

2009-09-02 @ 23:52:10
URL: http://jbt.blogg.se/
Postat av: missmartini

tjoho :D jag älskar Freddie Johanssons blogg! spec inlägget om den heta tågkonduktören xD!!

2009-09-03 @ 21:50:03
URL: http://thisismartini.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0