Kiss from a rose

Idol sätter igång ett sånt sug i mig att lära mig kunna hantera min röst, visst alla människor har inte fått rösten, men att lära sig hantera sin röst är något jag lätt vill försöka mig på. Men hur när och var?Någon som har bra tips ?

Halkan idag gick bra!, hade en toppen lärare Petra heter hon, skall ni köra halkkörning i göteborg på Stora-Holm rekommenderar jag den läraren starkt. Tok go, skön avslappnad och skämtsam.
Idag fick jag också ändrat uppfattning om halkkörning. Jag trodde nämligen inte att man kunde Faila på den, men redan efter 10 minuter skickade dem hem en brud som hade fått bilen att börja ryka/brinna?, fråga mig inte hur i helvete hon lyckades med det ?! 1600 kronor åt skogen, och ytterligare 1600 till nästa halka. Congrattz bruden.
Tyvärr hade jag ingen mat med mig, och det var ju en heldags aktivitet, och fruktansvärt bra väder på det, så man blev tråkigt utmattad, jag åkte på migrän, och en ganska kraftig sådan, men har dämpat den med en massa Treo nu så jag överlever.

Nu blir det en go dusch med tända ljus och denna härliga låt.



*SMACK*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0