rätt nöjd

Någonstans finner jag mig i en jävligt bra trots allt, jag som tidigare hade skolans högsta frånvaro har nu skolans bästa närvaro! Har varit på alla lektioner och kommit till dem i tid !
Det kändes riktigt gott att få det svart på vitt idag på mentors tiden,
Något jag varit riktigt kass på tidigare är att ta ansvar, ha själv disciplin och att komma i tid. Allt handlar bara om lite vilja.

På torsdag och fredag är jag dock ledig från skolan Pga Halkkörning på Stora-Holm och riskettan, en kus om alkohol och droger i trafiken. Vilket jag anser vara på tok för onödig, med tanke på att det redan finns en obligatorisk kurs för alkohol och droger. bilskolorna gör allt för att mjölka pengar

Idol års premiär idag, vad tycker man? Jag älskar juryn ! Och finner dem första avsnitten mest intressanta, att se människor med ett själförtroende på 2000 bli sågade är det bästa som finns, Ni kanske har märkt att skadeglädje är min enda och sanna glädje ^^

Och därför tänker jag avsluta detta inlägg med ett Skadeglatt klipp ^^


Sekund 13 är bäst, haha
*FnizZz*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0