som den ku.. kock jag är ;D

Ja ägg har man ju hört skall vara nyttigt,
Jag har aldrig riktigt varit förtjust i det, konsistensen har varit något jag haft stora problem med.
Men kunde jag lära mig gilla fisk kan jag väll lära mig gilla ägg ? Äcklig konsistens på dem båda.

Men hur gör man då?

1 kastrull
Lite vatten ?..
Och ägg ! ( såklart! )
Spis är ju också ett plus.


Så här långt var jag med.
Men..

Vafan?!


att dem såg ut så här när man kokade dem visste jag inte, och att jag inte skulle klara av att koka ägg, ngt av det mest vardagliga trodde jag då inte heller, Jag tror gud jävlas med mig, och vill motvisa att jag inte är så bra som jag själv nämnt i det tidigare inlägget.

Men jag är glad ändå, för jag hittade en ( för mig ) riktigt rolig bild, i min teoribok

Den omogne är ju helt klart Emma enbart för att hon är "PEPP" haha ( hade passat bättre med efterblivne) Skämt

Jag fick bli killen i mitten, enbart för att man inte ser vad det står, jag går inte att beskriva måste upplevas, nej men en himla ober äknelig person.

Den förstående blev helt klart Deji, hur mkt jag än utsätter mig själv eller andra för hittar han alltid någon vinkel att rättfärdiga mitt handlande på.


Kommentarer
Postat av: amelie

Du ska ha lite salt i vattnet, då spricker dom inte :)

2009-09-08 @ 22:41:20
Postat av: Kikki

Som äggexpert så måste jag fråga, slängde du i Äggen eller? Har mina egna kunskaper hämtade från gatuköket :P och dina ägg är spräcka ingen tvekan ;)

2009-09-08 @ 23:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0