Spökrunda


Jag och morsan var ute för att övningsköra lite granna, vi kom inte så långt innan båda 2 brister ut, “ Idag öppnar 7-eleven på shell” så vi åkte dit för att 10 minuter senare sitta och proppa i oss varsin fet Browne, som för övrigt var av världsklass, 2 glassar, tuggummin å massa godis.

Well well vi hamnade på tjolöholm slott senare där vi körde in på en förbjuden för trafikanter väg, Det var riktigt spännande både mamma och jag blev aningen nervösa, vi kommer fram tioll detta grinhus mitt i skogen, då dör bilen å det låter utanför bilen som ngt stort och läskigt står och morrar, haha mamma fick panik och vi åkte hem, men hela hemresan gick åt att planera en spökrunda,



Jag mamma och några spöken


Nu idol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0