Pdgfthkö


Fan alltså, mitt liv är verkligen upp och ner, det enda jag vill är att ha pengar nog att köpa mig en liten mysig lägenhet, och börja mitt liv där utan att ta hänsyn till någon annan än mig själv, MIN FRISTAD.
Skulle mitt horoskop visa mer än 1 stjärna i samtliga kategorier just nu skulle jag förmodligen inte tillhöra detta solsystem, vilket i sin tur skulle vara positivt och ge mig svar på varför allt på denna jord går emot mig.
Det finns personliga anledningar till allt som sker och det finns anledningar till att saker och ting faktiskt inträffa. Men det är just dessa anledningar jag verkligen inte någonstans ser sambindningen till mig!?, men tydligen är all skit i denna smutsiga runda jord kopplade till Freddie, den enkla, vanligtvis livsglada, rara kille Freddie som just nu håller på att förvandlas till ett osäkert, förvirrat vidrigt monster med många hemska tankar om alla ting som sägs vara 3, vilket i mitt fall är oändligt och oräkneliga.

Skulle jag ge dig en mördar blick, var inte förtvivlad, jag antar det är min egna spegelbild som avspeglas i ditt vackra öga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0