Äventyr!

Fyfan vilken underbar dag jag har haft idag tillsammans med underbara Anna!
Spontant kom Anna hem till mig med hennes nyköpta Cab, Vi drog till Varberg ( kikade förbi Vagabonds huvud lager och tjötade lite) senare åkte vi till Fästningen och köpte gigantiska glassar som vi åt i solen, sen drog vi vidare mot ullared nercabbet med stereon på MAX.

Vi shoppade som galningar, i alla möjliga butiker.
Sen drog vi på Asiatisk Buffe med Thaimat, Kina mat Och sushi.. Vi åprovade bläckfisk som kan vara något av det äckligaste jag smakat... Det känndes som att tugga i ett torkat hårt gummidäck.
När gåshuden efter bläckfisken lagt sig drog vi hem till anna och alla hennes 1000 Djur.
Hennes Stora björn till hund och en hennes ellan hund rymmde, så Jag och Anna och lilla Gonzo (som förövrig är en kritvit långhårig SKITSÖÖT chihuahua) hoppade på Alva ( en av annas 4 hästa) och red in i skogen och leta efter hunarna.
Vi hittade dem ganska fort som tur va!.

En helt underbar dag!
Synd att jag glömde kamera och mobil, men Goa anna hade med sin Kamera så imorgon skickar hon bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0