ett äpple lr ett äppel.. det är frågan!

Igår gjorde jag ett "videoinlägg" på när jag klippte.. / skalade mitt huvud.
Jag kollade på klippet nu och insåg vilken tappad människa jag är, det känns som att jag är över allt och ingenstans.
Det är som mina vänner säger, " du är en sprallig glad person som inte har koll på något annat än det roliga"
True that.. kanske?.
.
Något som jag har koll på nu är min rökning!. jag har inte rök sen i Onsdags! jag är så jävla bestämd, nu är det stop!. men jag vet att går man ut å häller i sig någon drink så slår cigg suget in, hårdare än vanligt!.
Det bästa hade varit om jag inte gick ut över huvudtaget iaf någon vecka framöver.
.
Hur som helst har jag kastat min mobil 2 gånger i backen denna morgon.. inte med flit.. utav ren rädsla då Alarmet som jag glömt stänga av börjat tjuta och darra i min hand.
Btw, Jag hatar Alarm, eller Tja.. det är bra att man kan bestämma när man skall växas, Men jag vaknar ändå alltid av att andreas går upp vid 7, sen kan jag inte somna om. plus att alarmsignalerna är så äckliga så jag får migrän och spyr!
Speaking of spy.. jag är hungrig!!
inte sugen på spy då alltså..!! utan spy är ju mat, därav kopplingen frukost. haha
.
får se vad det blir, kanske lite Äpplepaj? ;)
.
Dagens fråga
.
Heter det
1 Äpplepaj
2 Äppelpaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-08-13 @ 19:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0