"frukost"

Fan jag skulle aldrig skrivit om ciggen förut... har fått ett sådant sug nu! och det blev inte bättre av att jag går ut för att äta min frukost på balkongen där det ligger en stor askkopp, det possetiva är att fimpar luktar så jävla illa, så suget avtog ganska snabbt..
.
.
btw så är det riktigt fint väder ute!! jag älskar att äta min "frukost" på balkongen.
Min frukost är aldrig frukost frukost. för jag hatar traditionella mackor å kaffe på morgonen.
Nej idag ställde jag mig och gjorde chorizokorv, köttbullar och makaroner! blir jag sugen finns det lite köttfärssås kvar från en tidigare middag.
MUMS!!
Utsiket mot vattnet, ca 100 meter dit om ens det..
Som den tidsoptimist jag är, är jag iaf lyckligtlottad att ha busskuren 10 meter från porten ;9 haha
God bless SL!
Jag imigrerade från Kina igår... Har ni ris?, nudlar? eller kanske ett par solglasögon jag kan låna?
Thääänk yah! ;D
.
Denna gör mig glllaaaaaad! :D
SUNNY YEAAH! haha 
.
Ha en good dag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Mariam :)

HAHA har fullt men nudlar..

Äter nudlar typ hela tiden inte bra

men jag gör det ändå!!!

Min frukost blir aldrig bra heller äter nåt annat

ist.. men en nackdel finns det att man blir tjock av att äta för mkt!allafall till frukosten men men ;).

2010-08-13 @ 11:10:30
URL: http://mariamdelyx.blogg.se/
Postat av: mamml

oj oj,hm... ingen bra start på dan me sån skräpmat,ja ja du bestämmer över din kropp själv,kul att du trivs så bra på jobbet,d värmer mitt hjärta när ja vet att du mår bra,(fast ät lite bättre)nu ska vi äta kantareller som din pappa har plockat idag,mmmm va gott,lav u,pöss mammi

2010-08-13 @ 18:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0